dinsdag 26 juni 2012

Trakteren

Het overkomt heel veel moeders. Je peuter is jarig en je bent vergeten voor een traktatie te zorgen.

In ons geval ging het om het afscheid van het kinderdagverblijf waar Apenkoppie en Muizenmeisje de afgelopen 3 maanden mochten komen spelen.

Ik maakte een last-minute oplossing met wat ik nog in huis had:
- appel
- kaas
- rozijntjes
- letterkoekjes
Op het kinderdagverblijf zijn ze deze week aan het werk rond verkeer/ voertuigen. Gelukkig had ik nog wat uitsteekvormpjes (voor koekjes) liggen die daar prima bij pasten.

Van de kaas en appel sneed ik dikke repen. Met de vormpjes stak ik de figuurtjes uit.

Snel in vrolijke cake-papiertjes en klaar is mama!

Je kunt natuurlijk ook alleen fruit gebruiken:
- meloen
- appel
- perzik
- komkommer (o.k. groente ik weet 't)



Oja, de restjes hoef je natuurlijk niet weg te gooien. Die verdwenen lekker in mijn buik!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten