woensdag 19 oktober 2011

Vlekvrij verven met een baby:


Muizenmeisje wilde meedelen in de verfpret vandaag. Nu leek me dat geen goed idee, gezien het feit dat ze alles in haar mond steekt. Ik zal al een pimpelpaars meisje voor me.
Gelukkig had ik op een blog een leuk idee gezien: doe de verf gewoon in een hersluitbaar zakje. Die had ik nog in huis. Verder was het een kwestie van het papier op de goed maat knippen en in het zakje frommelen. Daarna heb ik met een lepel wat klodders verf in het zakje geschept en het zakje dichtgedaan.

Het zakje werd verkreukeld, uitvoerig geproefd en er werd flink op gemept:

 

De volgende keer probeer ik denk ik alleen nog even de verf wat dunner te maken. Nu vloeide hij wat moeilijk uit. Al was haar pret er niet minder om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten